AULA DE P2 - EL TARLÀ DE L'ARGENTERIA





* A l'aula dels grans de l'escola està la Georgina, que també és la directora.
Li encanta estar a P2 i fer excursions, natació, les colònies del Yakarí...
Té un fill que es diu Biel que ara fa 1er. d'ESO.


* En Jordi ens fa de suport els dilluns a natació i els dijous a les sortides.
És molt divertit i pagesot. Si fos per ell tindria la casa plena d'animals i de nens.


* La Gisel·la és l'educadora que tanca l'escola. Està amb nosaltres des de gener però ja està com a casa seva. Ben aviat se'ns ha ficat a tots a la butxaca.



En aquesta edat ja tinc una gran autonomia. Ja sóc molt concient de qui sóc i amb el NO, em vaig diferenciant cada cop més del que m’envolta. Vaig prenent consciència i m’interesso pels resultats dels treballs que faig. Em satisfà molt poder fer moltes coses sense ajuda gràcies als hàbits adquirits. Em concentro millor i ja puc fer activitats de llarga durada.
El meu llenguatge va evolucionant de la paraula a la frase i vaig enriquint el meu vocabulari. El joc simbòlic és una activitat molt important per mi. Puc expressar millor els meus sentiments, allò que em passa i afrontar millor els problemes en la relació amb els altres. En aquest darrer any a l’Escola Bressol m’ajudarán a:

- Controlar la coordinació estàtica i dinàmica: mantenir l’equilibri en diferents posicions, pujar i baixar escales sol...
- Tenir un coneixement més precís de les parts del cos i augmentar el meu vocabulari referit al cos.
- Coordinar els moviments fins amb més precisió: rentar-me les mans, desembolicar un paquet, agafar el llapis...
- Percebre més detalladament la realitat sensorial.
- Expressar-me a través de la música, el moviment, els gestos, el joc i la paraula.
- Apendre a jugar en grup i a compartir.
- Col·laborar amb iniciativa en les activitats quotidianes: vestir-me, rentar-me...
- Progressar en el joc simbòlic.
- Ordenar objectes segons les seves caractarístiques.
- Orientar-me en l’espai i reconèixer espais exteriors freqüents.


Treballarem durant el curs:
- Llegendes de Girona
- Les estacions i festes populars
- Hàbits: descoberta d'un mateix
- Anglès
- Colònies d'en Yakari
- Natació cada dilluns
- Sortides; descoberta de l'entorn per Girona cada dijous.
- Autonomia
- control d'esfinters


Tots els dies treballem els hàbits, d'higiene, de menjar... amb els contes treballem cada dia llenguatge verbal i matemàtic.


Natació i psicomotricitat. Anem a la piscina Municipal de Salt a apendre a moure'ns per l'aigua
clica per saber més

Llenguatge plàstic.
Experimentem amb pintura, plastilina, ceres... Diferents materials i diferents soports.

Llenguatge verbal - Anglès. Cantem cançons i aprenem paraules en anglès.
clica per saber més
Sortides, descoberta de l'entorn i de les Llegendes de Girona.
Llenguatge musical - Cantar cançons, escoltar música, centrar l'atenció/mantenir-la... passar-ho molt bé!



Tornar